معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: صنايع‌دستي کرمانشاه توان ویژه ای برای ایجاد اشتغال و توسعه صادرات دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛نصرت اله سپهر گفت: استان کرمانشاه با توجه به قدمتی که در تولیدات صنایع دستی دارد و همچنین وجود هنرمندان ارزشمندی که توان بالایی در تولید محصولات سنتی با کیفیت دارند، می تواند بیش از اینها در زمینه صادرات صنایع دستی نقش آفرینی کند.

وی با اشاره به رشد صادرات صنايع‌دستي استان کرمانشاه در سال‌هاي اخير افزود: صنايع‌دستي کرمانشاه ثابت کرده قابليت بسيار بالايي در صادرات و اشتغالزايي دارد.

سپهر با تأکيد بر اينکه تبليغات بسياري درباره کالاهاي پرزرق و برق چيني انجام شده، ادامه داد: صنايع‌دستي اين استان با کسب چندین نشان اصالت تواناهايي‌هاي خود را به ساير استان‌ها نشان داده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اضافه کرد: محصولات صنایع دستی استان کرمانشاه علاوه بر صادرات ویژه به کشور عراق مخصوصا اقلیم کردستان عراق از طریق دیگر استانهای کشور نیز به سایر نقاط جهان صادر می شود./ش/ن

برچسب ها: کرمانشاه ، صنایع ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.