در پی موضع گیری صریح جنبش پنج ستاره ایتالیا در حمایت از فلسطینی های ساکن غزه، سفارت رژیم صهیونیستی در رم این جنبش را به یهودی ستیزی متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تی ام نیوز؛  جنبش 5 ستاره ایتالیا که یکی از پرطرفدارترین احزاب ایتالیا محسوب می شود در چند هفته گذشته بارها با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس، خواستار تحریم این رژیم از سوی جامعه بین الملل شده بود.
این خبرگزاری در گزارشی با عنوان "برخورد بین سفارت اسرائیل و جنبش پنج ستاره  اعضای جنبش یهودی ستیزند " می نویسد : موضع گیری تند جنبش پنج ستاره در حمایت از فلسطینیها و درخواست نمایندگان این جنبش از فدریکا کوگرینی،وزیر امور خارجه ایتالیا برای اعمال تحریم اقتصادی و تجهیزات نظامی علیه اسرائیل، به برخورد بین سفارت اسرائیل و این جنبش کشیده شده است.
اعضای جنبش پنج ستاره به رهبری بپه گریلو، در کمیسیون خارجی مجلس نمایندگان با صدور بیانیه مطبوعاتی اعلام کردند  ما این اتهام سفارت اسرائیل را نوعی بهره برداری محض و آنهم بر دوش هزاران قربانی از زمان آغاز بمبارانهای ارتش اسرائیل تاکنون تلقی می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار