تبلیغ و ترویج سنتهای حسنه اسلامی از اهداف کمیته امداد است

یکی از مهمترین اهداف نهاد تبلیغ و ترویج سنتهای حسنه اسلامی سبقت در خیرات،حفظ همگرایی،انسجام و همدلی و مدیریت احسان و نیکوکاری است.

عباس دارایی مدیرکل روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری جشن‌های ملی و معنوی این نهاد از جمله جشن رمضان جشن عطفه‌ها،جشن نیکوکاری و.... در جهت حفظ همگرایی و وحدت، انجام همدلی میان مردم است که سبقت در خیرات را تلنگر می‌زند وتداعی گر این موضوع است .

وی ادامه داد: روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)وکیل مدافع سازمان مدعی العموم مردم است که بر همین اساس موظف است اطلاع رسانی بهنگام،شفاف و واقعی را به مردم ارائه کند که شیوه های ارتباطی از طریق رسانه ملی، تبلیغات شهری و مطبوعات و خبرگزاری‌ها و.... صورت می‌گیرد تا کارکردهای این نهاد مقدس را به مردم عزیز کشورمان گزارش دهیم و اعتمادسازی صورت گیرد وبرنامه جشن رمضان تبلور همین موضوع است.

و با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در روز سعید فطر خاطرنشان کرد: در این مراسم با کمک خیران، زندانیان جرایم غیر عمد آزاد می‌شوند و شماره حساب 6666 بانک ملی ایران شعبه کمیته امداد امام خمینی(ره) قابل واریز در تمام شعب به این امر اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: تبلیغ ، اهداف ، ترویج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار