ارتش رژیم صهیونیستی در دستوری محرمانه به نظامیان خود گفته قبل از اسارت خود کشی کنند

یک منبع صهیونیستی فاش کرد که ارتش رپیم صهیونیستی به سربازان خود دستور داده که پیش از به اسارت رسیدن توسط نیروهای مقاومت باید خودکشی کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پانوراما الشرق الاوسط، گزارش یک منبع صهیونیست فاش کرد که فرماندهان ارتش رپؤیم زصهیونیستی در دستوری محرمانه به آنان توصیه می­‌کنند پیش از اسارت، خودکشی کنند و حتی در برخی موارد خود به کشتن آنان اقدام می­ کنند.

بر اساس این گزارش فرماندهان نظامی رژیم اسرائیل تاکید کرده‌­اند که به هر قیمتی حتی کشته شدن سربازان این رژم ، باید از اسارت آنان جلوگیری شود.

پس از اسارت یکی از سربازان صهیونیست توسط گردان­‌های القسام در مرز غزه، تانک­های رژیم اسرائیل این محل را بمباران کردند تا سرباز مورد نظر کشته شده و به اسارت گرفته نشود.

سربازی که به اسارت گرفته شد از نیروهای پیاده نظام رژیم صهیونیستی بود که گردان­‌های القسام او را در مرز غزه به اسارت گرفتند. این سرباز درحالی به اسارت گرفته شد که با یگان مهندسی نظامی در حال عملیات شناسایی تونل­های مقاومت بود.

بنابر این گزارش، بخش نظارت و کنترل نظامی ارتش، انتشار جزئیات این خبر را ممنوع اعلام کرده است و  تاکید کرد در این خبر نباید به سرنوشت سرباز مزبور اشاره­ای شود.

در خبر مربوط به کشته شدن لیوی تاکید شد که است که این سرباز پیاده نظام کشته شد تا از اسارت او جلوگیری شود.

در این گزارش آمده است: کشتن سربازان اسرائیلی از سوی ارتش اسرائیل، موضوع جدیدی نیست زیرا پیش از این نیز در جریان حمله موسوم به سرب گداخته  یکی دیگر از سربازان اسرائیلی به سرنوشت این سرباز دچار شد.

بنابر گزارش این منبع صهیونیستی، این احتمال نیز وجود دارد که لیوی هنوز در تونلی که تانک­های اسرائیلی آن را هدف قرار دادند، زنده مانده باشد.

این گزارش از این شیوه برای سر به نیست کردن سربازان انتقاد کرده است و آن را اقدامی غیراخلاقی و وحشتناک برشمرده است.

 بسیاری از روزنامه نگاران اسرائیلی، اطلاعات زیادی در این خصوص در اختیار دارند اما بخش نظارت و کنترل نظامی اسرائیل انتشار هرگونه مطلبی را در این خصوص ممنوع اعلام کرده است.


بر اساس این گزارش، برای جلوگیری از اسارت سربازان هر اقدامی حتی کشتن آنان نیز مجاز است در نتیجه فرماندهان ارتش به سربازان خود توصیه می­ کنند حتی اگر لازم شد خودکشی کنند تا به دست نیروهای مقاومت به اسارت گرفته نشوند.

همچنین ارتش اسرائیل به سربازان خود هشدار داده است که دیگر نباید موضوع گلعاد شالیت که آزادی او آزادی بیش از یکصد اسیر فلسطینی را به دنبال داشت، تکرار شود زیرا در این خصوص تا آنجا تحت فشار قرار گرفت که آرزو می­کرد شالیت مرده بود.

این گزارش همچنین فاش کرده است که نخست وزیر اسرائیل دیگربرای روبه رو شدن با شوک مشابه قضیه شالیت آمادگی ندارد و تاکید دارد که دیگر نباید چنین زیانی سختی را متحمل شد.


انتهای پیام/ 

برچسب ها: ارتش ، اسرائیل ، خودکشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار