مشهد/

تصویب 21 طرح سرمایه گذاری در خراسان رضوی

با حضور استاندار خراسان رضوی و در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان 21 طرح سرمایه گذاری در استان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ علیرضا رشیدیان در این جلسه با تاکید بر حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری های بخش خصوصی در استان گفت: به منظور توسعه این روند باید پاسخگویی به ارباب رجوع و روند بررسی موافقت اصولی ها برای اجرای طرح های سرمایه گذاری، در کارگروه های تخصصی استانی بر اساس یک جدول زمانبندی منطقی و مورد قبول تمام دستگاه های اجرایی باشد.

وی افزود: مجوز احداث دفتر باربری حمل و نقل، راه اندازی شرکت حمل و نقل داخلی، پایانه حمل و نقل و احداث واحد پسته پاک کنی در شهرستان خواف، احداث مجتمع خدماتی- رفاهی دو منظوره درجه یک در چناران و حریم شهر ملک آباد، اجرای طرح آجر سفال در تربت حیدریه، احداث فرودگاه فوق سبک در کاشمر، راه اندازی و احداث دهکده شادی و سلامت و اجرای مجتمع صنفی در مشهد، تولید بلوک سفالی در کاشمر، اجرای طرح بتن سیال در سبزوار، احداث استخر سرپوشیده در تربت حیدریه و توسعه شهرک صنعتی کاویان، از جمله موارد مصوب می باشد.

استاندار خراسان رضوی گفت: بخش خصوصی به عنوان بازوی دولت در راستای توسعه اقتصاد وعبور از رکود اقتصادی نقش تعیین کننده ای دارد که باید از این ظرفیت استفاده بهینه شود.

رشیدیان توجه به مباحث توسعه پایدار روستایی و اجرای طرح های اشتغالزا با هدف تثبیت و ماندگاری روستاییان را از جمله موارد حائز اهمیت برشمرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: طرح ، سرمایه ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.