سنندج/

تاثیر بسیج رسانه در مقابله با جنگ نرم

بسیج رسانه می‌تواند جبهه دفاعی مقابله با جنگ نرم باشد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، در محفل انس با قرآن بسیج و اصحاب رسانه گفت: بسیج رسانه یک مدل تشکیلاتی تفکر بسیجی است که می‌تواند محور مقابله و جبهه دفاعی در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن باشد.

وی شجره طیبه بسیج را یکی از اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی و ابتکار بنیانگذار فقید نظام اسلامی خواند که از متن ملت برآمده و تاکنون به عنوان یکی از تاثیرگذارترین اقشار در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف، موفق عمل کرده است.

جعفری به اهمیت رسانه‌ها و جایگاه خبرنگاران اشاره کرد و با والاخواندن جایگاه رسانه، فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رسانه‌ها که "اکنون رسانه در دنیا یکی از موثرترین و قوی‌ترین سلاح‌های بین‌المللی است و رسانه‌ها در دنیا از بمب اتم هم مهم‌تر هستند" را مصداق گفته‌های خود عنوان کرد.

وی گفت: از آنجایی که رسانه‌ها ضرورت و نیاز جامعه امروزی دنیا به شمار می‌آیند، لذا می‌طلبد رسانه‌های کشور مصلحت‌گرا بوده و ضمن مبنا قراردادن حقایق، از ویژگی‌هایی چون صراحت، شجاعت، جسارت و شفافیت برخوردار باشند تا بتوانند تاثیرگذاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در پایان یکی از آسیب‌های حال حاضر رسانه‌ها را تخریب به جای نقد منصفانه و کارساز دانست و گفت: اطلاع‌رسانی باید صادقانه و شفاف و همراه با نقدهای منصفانه باشد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: بسیج ، جنگ ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.