مدير كل راه و شهرسازي استان لرستان از خريداري انشعابات دولتي 18 هزار واحد مسکن مهر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ ملکي گفت: در اين راستا براي خريد هر انشعاب برق دو ميليون و 500 هزار ريال و هر انشعاب آب و فاضلاب نيز شش ميليون و 500 هزار ريال پرداخت شده است.

وي ادامه داد: در حال حاضر از مجموع 43 هزار واحد مسکن مهر استان، عمليات احداث 30 هزار واحد مسکوني به اتمام رسيده که از اين ميزان، تعدادي به متقاضيان تحويل داده شده و يا در شرف تحويل قرار دارند.

مدير كل راه و شهرسازي استان لرستان اظهار کرد: 512 واحد مسکوني طرح مسکن مهر شهرستان کوهدشت نيز به پايان رسيده و کار ساخت و ساز 95 درصد از 448 واحد مسکن مهر شهرستان سلسله نيز به پايان رسيده است.

ملکی روند اتمام عمليات اجرايي شش هزار و 512 واحد مسکن مهر بروجرد را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: از مجموع يک هزار و 804 واحد مسکن مهر شهرستان دورود نيز 304 واحد آن تحويل متقاضيان شده است..

وي با تأکيد بر مشارکت دستگاهاي اجرايي مرتبط در سرعت بخشي به روند اجرا و اتمام طرح هاي مسکن مهر لرستان، افزود: در شهرستان ازنا نيز از مجموع 648 واحد مسکوني، 148 واحد آن تکميل و تحويل داده شده و در 500 واحد نيز 90 درصد کار انجام شده است.

مدير كل راه و شهرسازي استان لرستان گفت: در شهرستان اليگودرز از مجموع يک هزار و250 واحد 700 واحد تحويل داده شده و مابقي واحدها نيازمند آورده مردمي است که تعاوني هاي مربوطه در اين مورد بايد همکاري لازم را داشته باشند تا در اسرع وقت واحدها تحويل شود.

ملکي ادامه داد: سايت دره گرم خرم آباد نيز داراي 860 واحد است و پروژه آن فعال نيز مي باشد و آماده سازي مجموعه نيز توسط بنياد مسکن در حال انجام است.

وي افزود: در سايت 63 هکتاري مسکن مهر خرم آباد نيز 898 واحد آماده واگذاري است

مدير كل راه و شهرسازي استان لرستان گفت: سايت 75 هکتاري مسکن مهر خرم آباد نيز يکي از بهترين سايت هاي مسکن مهر استان لرستان محسوب مي شود که يک هزار و 980 واحد آن در حال ساخت است

انتهای پیام/ز
برچسب ها: خریداری ، انشعابات ، دولتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.