مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تاکید امیرعبداللهیان بر حمایت کامل ایران از دولت لبنان و مقاومت در مواجهه با تهدیدات ، بروجردی عید فطر را به همتایانش در مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت ، آقای رئیس‌جمهور! همکارانتان لااقل در برابر نظر مقام قضایی خاضع باشند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ایران قاطعانه از فلسطین حمایت خواهد کرد/آمادگی برای ارسال کمک‌های غذایی و دارویی به غزه از طریق مصر

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/5/2466175_107.jpg

 معاون عربی و آفریقای وزرات امور خارجه کشورمان گفت: ایران برای ارسال کمک‌های غذایی و دارویی به مردم غزه از طریق مصر و انتقال مجروحان فلسطینی به خصوص زنان و کودکان برای مداوا در کشورمان آماده است.

آقای رئیس‌جمهور! همکارانتان لااقل در برابر نظر مقام قضایی خاضع باشند
 احمد توکلی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشت: مگر امتیاز ویژه غیر از رانت است که در ماده ۵۲ مذکور ممنوع شده است؟ یا اگر دولتی­‌ها امر ممنوعی را مرتکب شوند تخلف نکرده‌اند؟ اساسا تا دادستان احراز تخلف نکند تعلیق چه معنا دارد؟

سرانجام جنگ غزه توسعه قدرت و اقتدار برای مقاومت خواهد بود
 نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفتگوی تلفنی با رمضان عبدالله دبیر کل جهان اسلامی فلسطین وجدان بیداری آزادی خواهان و افکار عمومی جهان را بهترین قاضی برای محکومیت کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان در غزه توسط صهیونیست‌ها دانست.

روز قدس امسال یک روز سیاه برای رژیم صهیونیستی بود
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به عظمت برپایی روز قدس گفت: روز قدس امسال یک روز سیاه برای رژیم صهیونیستی بود.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از حضور حماسی مردم در "روز قدس" قدردانی کرد
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از بصیرت و هوشمندی رهبر عظیم الشان انفلاب اسلامی و امت وفادار و بصیر ایران صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

فرامرزیان: با تشکیل باشگاه احزاب موافق نیستم

 دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران زن گفت: بعد از وقایعی که تمام احزاب اصولگرا و اصلاح طلب پشت سر گذاشتند، هم اکنون به عقلانیت بهتری رسیده‌اند و توافق آن‌ها بهتر خواهد بود، ما نیز امیدواریم با رویکردهای بهتری شاهد بازگشایی خانه احزاب باشیم.

رهبر معظم انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان قضایی موافقت کردند

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بنا به درخواست رئیس قوه‌قضاییه به مناسبت عید سعید فطر با عفو یا تخفیف مجازات محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.

تاکید امیرعبداللهیان بر حمایت کامل ایران از دولت لبنان و مقاومت در مواجهه با تهدیدات
معاون عربی و آفریقایی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیاتی برای گفت وگو با مقامات لبنانی درخصوص جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، به لبنان سفر کرده است گفت: از مسئولین امنیتی لبنان و دستگیری عوامل تروریستی علیه سفارت ایران تشکر می‌کنیم.

چگونه یهود رنگ خون خود را با خون فلسطینی‌ها متفاوت می‌داند؟
 دبیرکُلّ جمعیّت حامیان آزادی قدس شریف طی گفتگویی از پشت صحنه اندیشه و تعالیم پوچ یهودیان نسبت به مسلمانان می‌گوید.

بروجردی عید فطر را به همتایانش در مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت
 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی پیام‌های جداگانه‌ای به همتایان خود در مجالس کشورهای اسلامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار