نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفتگوی تلفنی با رمضان عبدالله دبیر کل جهان اسلامی فلسطین وجدان بیداری آزادی خواهان و افکار عمومی جهان را بهترین قاضی برای محکومیت کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان در غزه توسط صهیونیست‌ها دانست.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران،"علی شمخانی" نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفتگوی تلفنی با رمضان عبدالله دبیر کل جهان اسلامی فلسطین وجدان بیداری آزادی خواهان و افکار عمومی جهان را بهترین قاضی برای محکومیت کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان در غزه توسط صهیونیست‌ها دانست.  
 
شمخانی با تاکید بر حمایت همه جانبه مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین افزود: سرانجام این جنگ نیز پیروزی دیگری چون جنگ‌های 8 روزه و 22 روزه برای مبارزان فلسطینی و توسعه قدرت و اقتدار مقاومت خواهد بود.  
 
شمخانی افزود: کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین توسط صهیونیست‌ها و ایستادگی مردم و گروه‌های مقاومت بار دیگر اصلی‌ترین موضوع جهان اسلام را که خطر روبه تزاید رژیم صهیونیستی را برای ایجاد شکاف و دشمنی در جهان اسلام با شکست روبرو ساخت.  
 
رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز در این تماس تلفنی با اشاره به افزایش آمادگی نیروهای مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیستی، بر روحیه خوب و اطمینان رزمندگان و مردم از پیروزی نهایی تاکید کرد.  
 
رمضان عبدالله همچنین با تشکر از حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: رزمندگان مقاومت چون گذشته با اجرای عملیات گسترده، پاسخ قاطع و مقتدرانه‌ای به کشتار رژیم صهیونیستی در تمام سرزمین‌های اشغالی خواهند داد.

انتهای پیام /
برچسب ها: فلسطین ، صهیونیست ، غزه ، گفتگو ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار