با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر و افزایش سفرهای جاده ای در دور دوم تعطیلات تابستانی از سوی پلیس راه گیلان محدودیت های تردد در محور رشت - قزوین اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ فرمانده پلیس راه گیلان گفت: این محدودیت از ساعت 2 بعد از ظهر فردا دوشنبه 6 مرداد ماه به مدت سه روز در محور رشت ‌ـ قزوین اجرا می شود و بر اساس آن تردد خودروهای سنگین به استثنای خودروهای حامل مواد غذایی ممنوع خواهد بود.

مهیار رستگار با بیان اینکه روز جمعه شاهد برگشت پرترددی در محورهای استان خواهیم بود ، افزود: از ساعت 8 صبح تا 12 شب روز جمعه هم محودیت های تردد در محورهای رشت‌ـ قزوین و آستارا‌ ـ اردبیل اعمال می‌شود.

وی یادآور شد: 11 کیلومتر از آزاد راه رشت – قزوین در حوزه رودبار - منجیل هنوز به بهره‌برداری نرسیده است ، بنابراین در این محور با ترافیک خودروها روبرو خواهیم بود و به همین دلیل بیشترین محدودیت‌های ترافیک در این محور اعمال می‌شود .

وی از همه رانندگانی که در این اروزها قصد سفر به استان گیلان را دارند خواست با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در حفظ جان خود و سایر هموطنانشان بکوشند و پلیس راه را در ایجاد نظم تردد در جاده های این استان یاری کنند .



انتهای پیام


برچسب ها: تردد ، جاده ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.