گیاهان قرآنی در مساجد جنوب غرب تهران

شهردار منطقه 17 گفت: به منظور آشنایی بیشتر شهروندان جنوب غرب با فوائد گیاهان قرآنی در ماه نزول قرآن، دوره آموزشی با عنوان "شناخت و فوائد گیاهان قرآنی " برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،از روابط عمومی شهرداری منطقه 17 ، بهروز محمد زاده شهردار منطقه 17 گفت: مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه به منظور آشنایی شهروندان جنوب غرب با فوائد دارویی گیاهان قرانی و همچنین  نقش موثر این گیاهان در تشنگی و گرسنگی دروقت سحر و افطار اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان" گیاهان قرآنی " نمود.

 وی در مورد هدف از برگزاری این کارگاه در برخی از مساجد منطقه 17 از جمله مسجد جامع ابوذر ، مسجد حضرت زینب (س) و دیگر مساجد افزود : با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان شهروندان با خواندن قرآن و تفسیر بیشتر مانوس می شوند به همین منظور این مرکز را بر آن داشت تا در مورد آموزش گیاهانی که در قرآن نام آنها بیشتر ذکر شده و همچنین در مورد خواص و فوائد دارویی این گیاهان و نحوه استفاده از آنها در وقت افطار و سحر توضیحاتی  به شرکت کنندگان ارائه شود.

وی در پایان اظهار داشت: گیاهانی قرآنی شامل گیاهانی همچون زیتون ، گندم ، جو ، خرما و... بوده که کارشناسان مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه 17 ضمن معرفی این گیاهان و فوائد دارویی و نحوه استفاده از آنان در وقت سحر و افطاربه ارائه نکاتی در این خصوص  برای شهروندان پرداختند .
 
انتهای پیام/
برچسب ها: گیاهان ، قرآن ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار