سرپرست اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر 45 تا 55 درصد بازار تجهیزات پزشکی در اختیار تولیدات داخلی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛دکتر وهاب دلهقی وضعیت تولید تجهیزات پزشکی در استان را تاسف بار خواند و بیان داشت : در حال حاضر در سطح استان تنها سه کارخانه سرنگ سازی، تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی و تولیدبانداژ وجود دارد.

سرپرست اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در حال حاضر کارخانه تولیدات تجهیزات پزشکی با بالاترین تکنولوژی روز دنیا که مجوز ساخت خود را نیز دریافت کرده و تمامی مقدمات احداث آن فراهم است به دلیل عدم حمایت مسئولین وقت دانشگاه دو سال است که بی نتیجه مانده است.

وی بی انگیزه بودن سرمایه گذاران در راستای سرمایه گذاری در بخش تولید تجهیزات پزشکی را از دیگر عوامل وضعیت تاسف بار تولید تجهیزات پزشکی استان عنوان کردو افزود: تا زمانی که سود کلانی در بخش ساخت و ساز وجود دارد، مشخص است که سرمایه گذاران ترجیح می دهند در آن بخش سرمایه گذاری کنند.

دلهقی حمایت جدی مسئولین از صنعتگران و تولید کنندگان این عرصه و نیز برخورد قاطع و جدی با تولیدکنندگانی که محصولات بی کیفیتارائه می دهند را راهکار اساسیرونق گرفتن بازار تولید تجهیزات پزشکی دانست.ش


برچسب ها: کرمانشاه ، تولید ، تجهیزات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.