رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش گفت: بررسی روند اجرای طرح، رضایتمندی بیماران و همراهان آنان و ارزیابی و اصلاح اندک چالش های موجود به عنوان اهداف این طرح مدنظر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، عبدالرضا میراولیایی درنشست اعضا کمیته نظارت و پایش طرح تحول سلامت خاش افزود: ارتقا کیفیت ویزیت، اهمیت دادن به تشخیص بالینی، کاستن از اقدامات پاراکلینیکی و جلوگیری از تکرار ویزیت ها از مهمترین دستاوردهای این طرح است، ضمن این که دسترسی به خدمات فوق تخصصی و کاهش چشمگیر پرداخت ها از سوی بیماران را نیز شاهد خواهیم بود.

وی به اجرای شایسته طرح تحول نظام سلامت در شهرستان خاش اشاره کرد و افزود: این طرح یکی از طرح های ارزشمند نظام و دولت تدبیر و امید است که باید برای اجرای خوب و مناسب آن نهایت تلاش خود را بکار گیریم و در اجرای بسته های هفتگانه طرح عملکرد خوبی داشته باشیم.

میر اولیایی ادامه داد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت بسیاری از مشکلات و دغدغه های ما در حوزه سلامت به حداقل ممکن رسیده است؛ چراکه در گذشته مردم برای تامین هزینه های درمان و دارو با مشکل مواجه بوده و برخی از بیماران به دلیل هزینه های بالای درمان از ادامه معالجه و درمان خود منصرف می شدند که با اجرای این طرح، دغدغه ها به پایین ترین حد خود رسیده است.

  انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.