با تصویب دولت وزارت راه و شهرسازی مکلف شد ظرف یک سال نسبت به تکمیل آزادراه چهارخطه کنارگذر شمالی مشهد اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، هیأت وزیران در جلسه 1393.04.25 به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و به استناد ماده واحده قانون احداث پروژه‌های عمرانی بخـش راه و ترابری از طریق مشارکت بانک‌ها و سایر منابع مالی و پولی کشور ـ مصوب۱۳۶۶ـ تصویب کرد:
 
۱ـ متن زیر جایگزین بند (۲) تصویب‌نامه شماره ۴۶۲۹۲/ت۳۰۶۳۱هـ مورخ 1383.08.19 می‌شود:
 
۲ـ طرف مشارکت سی و سه درصد منابع موردنیاز برای احداث آزادراه و تأسیسات جانبی خاص آن را تا رسیدن به مرحله بهره‌برداری کامل به موقع تأمین و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه، طبق قرارداد منعقده به حساب مشترک طرح واریز می‌نماید.

وزارت راه و شهرسازی نیز علاوه بر تأمین کامل هزینه‌های مربوط به تکمیل مطالعات، دستگاه نظارت و تملک اراضی واقع در مسیر آزادراه، معادل شصت و هفت درصد از منابع لازم و موردنیاز برای احداث آزادراه و تأسیسات جانبی خاص آن را تا رسیدن به مرحله بهره‌برداری، از محل ردیف (۴۰۷۰۲۰۷۳) به موقع تأمین و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه به حساب مشترک طرح واریز خواهد کرد.
 
۲ـ تصویب‌نامه شماره ۳۷۴۴۵/ت۴۷۹۲۱هـ مورخ 1391.02.30 لغو می‌شود. 

۳ـ وزارت راه و شهرسازی موظف است ظرف یک سال نسبت به تکمیل آزادراه چهارخطه کنارگذر شمالی مشهد اقدام کند و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور نیز موظف است بودجه لازم را در لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور پیش‌بینی کند.
 
این مصوبه از سوی معاون اول رئیس‎جمهور در تاریخ 1393.04.31 ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، هیئت ، وزیران ، آزاد راه ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار