نمایشگاه دستاوردهای قرآنی خانه دوست که ماه مبارک رمضان در شهرکرد به مدت ده روز دایر بود به کار خود خاتمه داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به ضرورت ایجاد مجموعه‌ای مناسب برای برگزاری نمایشگاه قرآن گفت: با توجه به آثار فاخری که تاکنون توسط علما، اندیشمندان و هنرمندان خلق شده، شایسته است مکانی برای برگزاری همیشگی نمایشگاه قرآن تأسیس شود.
جواد کارگران افزود: قرآن یگانه معجزه جاودان پیامبر(ص) است که بی‌تردید توجه به این یادگار آسمانی زمینه‌ خلاقیت و شکوفایی در عرصه‌های مختلف را فراهم می‌سازد.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه با الهام از مفاهیم وحی و تلفیق هنرهای قرآنی و با هدف حمایت و معرفی هنرمندان  قرآنی برگزار شده بود.
کارگران،  بهره‌مندی از توانمندی‌های زندانیان در هنرهای مختلف را از مهم‌ترین ویژگی این نمایشگاه عنوان کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: امیدواریم برای ارتقای این جشنواره دبیرخانه به صورت دائمی در طول سال فعالیت خود را استمرار دهد تا در سال های آینده جشنواره کیفی‌تر برگزار کنیم.
وی اظهار داشت: امیدوارم به لطف خداوند و عظمت قرآن ظالمان از صحنه روزگار محو شوند و خدا داد مردم مظلوم فلطسین را از ظالمان بستاند.
کارگران، با ابراز همدردی با مردم بی‌دفاع غزه تصریح کرد: ما از همین مکان مقدس که مزین به نام قرآن و شهدا است با مردم فلسطین همدردی و دعا می‌کنیم خداوند به یاری ستمدیدگان بشتابد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.