وزیر دادگستری گفت : پایداری و مقاومت مردم فلسطین و غزه، سقوط رژیم صهیونیستی را نوید می دهد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در جمع راهپیمایان شیراز با بیان اینکه امروز فلسطین به پشتیبانی ملت ایران به یک قدرت در دنیا تبدیل شده است ادامه داد: امروز جایگاه فلسطین با برنامه ریزی و تدبیر و حضور آگاهانه مردم و حمایتهای همه جانبه هر روز مقاوم تر و مستحکم تر می شود، در حالیکه رژیم صهیونیستی که از پشتیبانی استکبار و سلطه طلبان بهره می برد، روز به روز منزوی تر می شود.

وی با اشاره به تاریخچه پیدایش رژیم اشغالگر قدس در فلسطین گفت: این رژیم از صد سال پیش تاکنون با قتل عام مردم فلسطین و ترور سران آن قصد تصرف سرزمین های اسلامی را داشته و دارد .

وزیر دادگستری گفت : همه چهره های سیاسی رژیم صهیونیستی در گذشته رهبران گروههای ترور بودند که امروز به واسطه کشتار مردم بی دفاع فلسطین، به چهره های سیاسی و مدیران ارشد این رژیم تبدیل شده اند .

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ادامه داد: نژاد پرستی، خود برتربینی، دلبستگی و حریص بودن، تفکرات خطرناک، قتل و خونریزی، اختلاف افکنی، سنگدلی و ایجاد فساد از ویژگیهای بارز صهیونیستها است .

وی با بیان اینکه بیشترین فساد در دنیا به واسطه این قوم شکل گرفته است گفت : با این وجود رژیم اشغالگر قدس به واسطه سلطه جهانی و استکبار، ادعای صلح و آرامش در دنیا را دارند .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.