شوشتری:

بازار بالقوه‌یی پیش روی مجموعه فرودگاهی است

معاون عملیات هوانوردی کشور گفت: فضای کشور به‌دلیل وسعت و ماهیت خدادادی، آمادگی پذیرش پروازهای عبوری را داشته و دارد و به این واسطه بازار بالقوه‌یی برای مجموعه فرودگاهی فراهم شده که باید از آن به طور مطلوب استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم شوشتری در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید ارتباطات و ناوبری با بیان این مطلب که امروزه به لحاظ موقعیت زمانی به جایی رسیدیم که باید تحول اساسی در زیر ساخت‌های هوانوردی ایجاد شود، گفت: با توجه به اینکه عمر مفید بسیاری از امکانات و تجهیزات فرودگاهی به پایان رسیده باید اقدامات لازم و ضروری به منظور تامین تجهیزات نو  توسط این اداره‌کل و کارشناسان متخصص آن صورت بگیرد.
 
وی ادامه داد: مطالعاتی طی 18 ماه گذشته بر روی نقشه راه فرودگاهی و مسائل مربوط به آن انجام شده است که این نقشه می‌تواند تاثیر بسیاری بر نوسازی و بهسازی امکانات موجود فرودگاه‌ها داشته باشد.

شوشتری در ادامه اظهار داشت: فضای کشورمان به‌دلیل وسعت و ماهیت خدادادی، آمادگی پذیرش پروازهای عبوری را داشته و دارد و به این واسطه بازار بالقوه‌یی برای مجموعه فرودگاهی فراهم شده که باید از آن به طور مطلوب استفاده کنیم.

وی به جذب موفق نیروی انسانی در مجموعه فرودگاهی اشاره کرد و افزود: باید در جذب نیروهای انسانی موفق اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: در حال حاضر شرایطی فراهم شده که باید به آن افتخار کنیم چراکه زمینه برای حمایت از حوزه عملیات هوانوردی فراهم شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار