طبیب زاده نوری:

با "پرونده بورسیه دکتری" سیاسی و گزینشی برخورد نشود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:با توجه به اینکه نباید با مسائل موجود در پرونده بورسیه دکتری سیاسی یا گزینشی برخورد شود ضمن حفظ عدالت باید موارد تخلف شناسایی و با آن برخورد شود و زمینه تحصیل بقیه حفظ شود.

زهره طبیب‌زاده نوری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نباید با مسائل موجود در پرونده بورسیه دکتری جناحی، سیاسی و گزینشی برخورد شود بلکه باید ضمن حفظ عدالت موارد تخلف هر چه زودتر شناسایی و برخورد شوند و موارد دیگر به ادامه تحصیل خود بپردازند.

وی گفت: آنچه مهم است نباید در آمار ارائه شده تمام افراد این پرونده را زیر سوال برد و موارد تخلف باید شناسایی و از سایرین جدا گردند.

وی با بیان اینکه موارد معدل پایین نیز باید منطبق آیین‌نامه " وزارت علوم" سنجیده شوند خاطر نشان کرد: تخلف چه از سوی مسئولین وزارت علوم و چه از سوی افراد بورس شده برای قانون فرقی نمی‌کند و هر مورد غیرقانونی باید بر اساس موازین قانون تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
حتما شماهم یکی شون بودید پس صداشو نباید دراورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
سلام
بالاخره یک نفر سعی کرد غیرسیاسی حرف بزند. به راحتی با ابروی این افراد بازی شد حتی دانشکده ای سراغ دارم نمرات اینها را بعد از انتخابات رد نمی کنند و دانشجویان را علیه انها تحریک میکنند. امیدوارم زودتر مسئله شفاف سازی شود تا آب گل آلود برای ماهی گیری برخیها فراهم نشود
آخرین اخبار