همرمان با فرارسیدن روز جهانی قدس ویژه برنامه "هصدا با فلسطین" به منظور انعكاس همراهی، مردم استان مركزی با مردم مظلوم فلسطین، از شبكه رادیویی آفتاب پخش می شود .

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی رسانه ملی با توجه به اهمیت آخرین جمعه ماه مبارك رمضان و نامگذاری این روز بزرگ با عنوان روز جهانی قدس از سوی امام راحل (ره)، ویژه برنامه همصدا با فلسطین با رویكرد تشویق مخاطب به حضور گسترده در راهپیمایی و پوشش رسانه ای مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان تهیه و پخش می شود.

این برنامه تلاش می كند با انعكاس حضور گسترده و لحظه به لحظه مردم همیشه در صحنه استان مركزی در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تشریح فعالیت های تجاوز گرانه اسرائیل و آمریكا علیه ملت مظلوم فلسطین و تاریخچه و پیدایش رژیم غاصب اشغالگر قدس، به بررسی چگونگی همبستگی مسلمانان برای آزادی قدس شریف، بررسی نگاه حضرت امام(ره) نسبت به مساله فلسطین و اهمیت و جایگاه روز قدس در جهان اسلام  و ... از نگاه كارشناسان بپردازد.
 
برنامه «همصدا با فلسطین» علاوه بر پرداختن به موضوع بیداری اسلامی با محوریت مبارزه با استكبار جهانی و جنایات اخیر آنها در فلسطین با بخش های مختلفی همچون پخش كلام امام خمینی (ره) و رهبری درباره روز قدس، ارتباط با مسئولین استانی، پخش زنده بیانیه روز قدس و سخنرانی از مصلای بیت المقدس اراك، گزارش هایی از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی عظیم روز قدس، موسیقی های حماسی با كلام و بیكلام و ... همراه مردم در این حماسه بزرگ خواهد بود .

این برنامه را معصومه فراهانی تهیه می كند و با اجرای علیرضا رافعی و شهپر عسگری و همچنین گزارش های شهرام تركمانی و سید محمد محمدی از ساعت 8:30 صبح روز جمعه 3 مرداد 93 به مدت 180 دقیقه همراه و همگام با مردم خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار