کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

"وزش باد" و گرد و خاک در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان/ تهران، صاف، وزش باد و غبارمحلی

گودرزی گفت: طی دو روز آینده برای جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان وزش باد و گرد و خاک ادامه خواهد داشت که در منطقه زابل نیز توفان و گرد و خاک اتفاق خواهد افتاد.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز "پنجشنبه دوم مرداد ماه 93" اعلام شد که  طی دو روز آینده برای جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان وزش باد و گرد و خاک ادامه خواهد داشت که در منطقه زابل نیز توفان و گرد و خاک اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: امروز قسمت های مرکزی خلیج فارس مواج خواهد بود که بتدریج از میزان ان کاسته می شود و طی سه روز اینده دریای عمان و روز یکشنبه دریای خزر نیز امروز مواج پیش بینی می شود.



کارشناس هواشناسی تصریح کرد: از اواسط فردا تا روز یکشنبه در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما رخ خواهد داد اما از روز یکشنبه با نفوذ جریانات خنک وضعیت تغییر خواهد کرد.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی 2 روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، صاف گاهی وزش باد و غبارمحلی و فردا، صاف گاهی وزش باد در ارتفاعات افزایش ابر و روز شنبه، صاف گاهی وزش باد در شهرهای جنوبی غبارمحلی پیش بینی می شود همچنین دمای تهران از فردا تا یکشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار