کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

افزایش دما در نیمه شمالی کشور تا روز یکشنبه/ تهران، صاف، در بعضی ساعات باد و گرد و خاک

گودرزی گفت: از اواسط امروز تا روز یکشنبه در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما رخ خواهد داد اما از روز یکشنبه با نفوذ جریانات خنک وضعیت تغییر خواهد کرد.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: از روز " یکم مرداد ماه 93" به سبب وزش باد نسبتا شدید در استان های سمنان، شمال شرق اصفهان، قم، مرکزی، البرز، تهران و خوزستان باد و گرد و خاک و غبار آلود و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی بود و این شرایط را طی دو روز آینده برای جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان شاهد خواهیم بود.



وی افزود: طی دو روز آینده در منطقه زابل نیز توفان و گرد و خاک اتفاق خواهد افتاد و خلیج فارس و دریای عمان در سه روز آینده مواج خواهد بود و دریای خزر نیز امروز مواج پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: از اواسط روز پنجشنبه  تا روز یکشنبه در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما رخ خواهد داد اما از روز یکشنبه با نفوذ جریانات خنک وضعیت تغییر خواهد کرد.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی 2 روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران  امروز ، صاف و گاهی وزش باد و روز جمعه، صاف و گاهی وزش باد پیش بینی می شود همچنین دمای تهران طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزش باد ، تهران ، گرما ، رگبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار