نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مردم ایران به تنهایی با حضور در راهپیمایی روز قدس پاسخ تمامی سکوت‌های معنادار و مرگ‌بار جامعه جهانی را در برابر جنایات غزه خواهند داد.

"ابراهیم  نکو" نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت روز قدس و  ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: امروز غزه میدانگاهی برای وقوع هر نوع جنایات ضد بشری از طرف رژیم اشغالگری است که خود دست‌پرورده نظام سلطه است، به طوری که بدون واهمه از سازمان ملل و سازمان حقوق بشر به نسل‌کشی در غزه پرداخته است.

وی ادامه  داد: رژیم غاصب صهیونیستی در حالی به کشتار بی‌رحمانه کودکان غزه ادامه می‌دهد که در طول تاریخ و در تمامی جنگ‌ها هیچ کشور و مهاجمی به خود اجازهنقض حقوق کودکان را نداده است و کودکان مطابق قوانین و حقوق بین‌الملل همواره مصون بوده‌اند.

نکو با بیان اینکه جنایات غزه در معرض دیدگان کشورهای به اصطلاح حامی حقوق بشر رخ می‌دهد، تصرح کرد:  برخی از کشورهای اسلامی که مانع حضور مردم برای دفاع از مردم فلسطین می‌شوند به خودشان بیایند و به خاطر انسانیت به صف دفاع از مردم بی‌گناه غزه بپیوندند، چرا که سکوت این کشورها یک گناه نابخشودنی است.
 
نماینده مردم رباط کریم در پایان با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس پررنگ‌تر از سالهای گذشته است، خاطرنشان کرد: مردم ایران به تنهایی با حضور در راهپیمایی روز قدس پاسخ تمامی سکوت‌های معنادار و مرگ‌بار جامعه جهانی را در برابر جنایات غزه خواهند داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار