معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در 40 روز گذشته استان اردبیل میزبان 12 هزار و 55 نفر مسافر فرهنگی در مراکز اسکان بوده‌ که به نسبت سال گذشته با افزایش پذیرش مسافر روبه‌رو هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ برات سلیمی دیروز در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان در اردبیل اظهار کرد: از ابتدای تابستان امسال تاکنون 12 هزار و 55 نفر مسافر فرهنگی در مجموع 2 هزار و 242 خانوار در مراکز اسکان استان اردبیل پذیرش شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای تجهیز مدارس استان یک میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است، افزود: تابستان امسال با این مبلغ تلویزیون، یخچال، فرش، پتو، پنکه و دیگر امکانات برای تجهیز 934 کلاس در قالب 103 مدرسه برای اسکان مسافران فرهنگی خریداری شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: از این تعداد 56 کلاس به طور ویژه و 470 کلاس از نوع (الف) و 326 کلاس از نوع (ب) و 86 کلاس نیز به طور (ج) آماده‌سازی شده تا استقبال شایسته‌ای از فرهنگیان میهمانان و خانواده‌های آنان انجام گیرد.

سلیمی ادامه داد: ستاد اسکان فرهنگیان در دو قسمت شامل مراکز آموزشی و رفاهی و اردوگاهی است که در طول سال آماده پذیرش از میهمانان فرهنگی است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، اسکان ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.