با وجود اینکه بیش از 90درصد انگل های تروریستی جهان، از القاعده گرفته تا داعش و النصره و جبهه ی الاسلامیه، را سعودی ها تشکیل می دهند ، ولی آنها، یبش از همه از آن شکایت دارد

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "الثورة"؛ در حالیکه، آل سعود با هیچ تهدیدی از جانب تروریسم روبه رو نیست و با وجود اینکه بیش از 90درصد انگل‌های تروریستی جهان، از القاعده گرفته تا داعش و النصره و جبهه الاسلامیه، را سعودی ها تشکیل می‌دهند.

درک و فهم این سهم بسیار زیاد آل سعود در تولید تروریسم و سرمایه گذاری روی آن، سپس تبرئه کردن خود و ادعای حصر آن با قوانین حکومتی، سخت نیست، بلکه فهم و درک ضعف دولتها و چشم پوشی آنها از گفتن حقیقت، سخت است؛ یک دولت بدوی عقب افتاده، جز از دطیق پول، چگونه می تواند، سکوت دولت های غربی را برای خود بدست آورد؟

شبکه سی ان ان، از وجود انگلی در آب نوشیدنی خبر داده است که از طریق بینی به مغز و دستگاه عصبی سرایت می کند و موجب آسیب آن می‌شود؛ آری، آبی که بسیار گوارا به نظر می رسد، ممکن است گاهی کشنده باشد؛ چه تعداد بسیاری از این نوع انگل در میان سعودی ها زندگی می کنند که با ظاهری خوب  به نظر می رسند... اگر غیر از این است، پس این همه تروریست، چگونه بوجود آمده اند؟!!


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار