لطیفی: با مساعدت اژه‌ای و جعفری دولت‌آبادی در لیگ شرکت می‌کنیم

مربی تیم فوتبال راه آهن در خصوص تمرینات و اردوی سرعین گفت: تمرینات خوبی را در شهر اردبیل برگزار کردیم و قرار بود با 2 تیم شهرداری تبریز و تراکتورسازی 2 بازی دوستانه انجام دهیم که انجام نشد.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: 2 تیم تبریزی قرار بود با ما بازی دوستانه انجام دهند ولی بدقولی این 2 تیم سبب شد تا 2 بازی با تیم شهرداری اردبیل انجام دهیم در حال حاضر تیم از فاز تمرینات بدنسازی خارج شده و در حال انجام کارهای تاکتیکی و بازی دوستانه هستیم. این مسابقات متبرک است به نام شهدا و من و حمید استیلی هر 2 ارادت خاصی به شهدا داریم ولی به دلیل اینکه ما تمرینات پیش فصل را دیر شروع کردیم نتوانستیم در این مسابقات حاضر شویم و سعی کردیم تیم را به لحاظ بدنی آماده کنیم.

لطیفی در خصوص آخرین وضعیت نقل وانتقالات راه آهن گفت: ما توانستیم در آخرین لحظات مجتبی شیری را هم جذب کنیم و در حال حاضر تیم راه آهن تکمیل شده و آماده حضور در لیگ چهاردهم سعی کردیم در این فصل از جوانان و استعدادها در تیم بهره ببریم.

مربی تیم فوتبال راه آهن در خصوص وضعیت باشگاه راه آهن برای حضور در لیگ چهاردهم گفت: با توجه به مساعدت دادستانی و آقایان حجت الاسلام محسن اژه‌ای و جعفری دولت‌آبادی سعی داریم مشکل به وجود آمده را حل کنیم و بتوانیم در لیگ با صلابت حاضر شویم ما در مسابقات لیگ قطع به یقین حضور خواهیم داشت و از نام و عنوان راه آهنی به خوبی دفاع خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازی حساسی مقابل تیم بزرگ استقلال تهران داریم که قصد داریم در این بازی با قدرت حاضر شویم امیر قلعه نویی تیم خوبی بسته است ولی جوانان با انگیزه راه‌ آهن می‌تواند نتیجه بازی را تعیین کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار