اطمینان آفریقای جنوبی از امضاء قرارداد با کی روش!

فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی هنوز به امضاء قرارداد با کارلوس کی روش مربی پرتغالی امیدوار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت گل، هر چند اخبار موثق توافق کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران در تمامی رسانه‌ها منتشر شده است اما آفریقای جنوبی هنوز از امضاء قرارداد با این مربی پرتغالی ناامید نشده و مدعی است شاید روز شنبه نام کی روش به عنوان مربی جدید تیم فوتبال این کشور معرفی شود.

دومینیک چیمهاوی مسئول رسانه‌ای فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در این باره گفت: کی روش هنوز هیچ قرارداد رسمی با مسئولان ایرانی امضا نکرده و به همین دلیل هنوز حضور وی در نیمکت هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی منتفی نیست. هر چند اگر کی روش به آفریقای جنوبی بیاید باید تمامی شرایط درخواستی ما را بپذیرید.

هرچند مردم آفریقای جنوبی مایل هستند مربی بعدی تیم ملی کشورشان داخلی باشد اما فدراسیون فوتبال چنین عقیده‌ای نداشته و در کنار کارلوس کی روش پرتغالی، استفن کشی از نیجریه را هم در میان گزینه‌های خود قرار داده است.

به گفته چیمهاوی ملیت سرمربی بعدی تیم ملی آفریقای جنوبی مد نظر نیست. فدراسیون به دنبال مربی جدیدی است که بتواند آفریقای جنوبی را در جمع سه تیم برتر آفریقا از میان 20 تیم بزرگ جهان قرار دهد.

مسئولان فوتبال آفریقای جنوبی اعلام نام کارلوس کی روش به عنوان مربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور در روز شنبه را دور از ذهن نمی‌دانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار