گزارش‌ رویترز‌ از تمدید قرار داد کی روش با فدراسیون فوتبال ایران

خبرگزاری رویترز، به بازتاب تمدید قرار داد کارلوس کی روش با فدراسیون ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، کارلوس‌کی روش مربی 61 ساله پرتغالی  با اتمام بازی های جام جهانی 2014 اعلام کرد به پایان قرار داد خود با تیم ملی ایران رسیده و با فوتبال این کشور خداحافظی  می‌کند اما خبرها حاکیست قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال ایران تا سال 2018 تمدید می شود که در برگیرنده بازی های جام ملت های آسیا 2015 نیز می شود.
 
 ایران در بازی های آسیایی سه مرتبه به قهرمانی رسیده و امیدوار است در رقابت‌های سال 2015 که از ژانویه به میزبانی استرالیابرگزار می‌شود هم این قهرمانی را تکرار کند.
 
کی روش در مورد تهدید قرارداد خود گفت: جزئیاتی از قرارداد هنوز باقی مانده که اول آگوست (روزجمعه) طی جلسه‌ای قطعی خواهد شد.
 
مربی پرتغالی بارها از علاقه خود برای ادامه همکاری با تیم فوتبال ایران سخن گفته بود اما اعلام کرد فدراسیون این کشور برای ادامه همکاری جدی نیست.
 
هرچند فدراسیون فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی مبلغ 8 میلیون دلار از سوی فیفا دریافت کرد ما هنوز برای عقد یک قرارداد جدید و تأمین خواسته‌های مال کی روش با مشکل روبرو است.
 
مربی پرتغالی شیوه بازی فوتبال ملی ایران را تغییر داد و با تقویت خط دفاع و استفاده از استعدادهای جوان در خط حمله این تیم را برای چهارمین مرتبه به بازی‌های جام جهانی رساند. هرچند ایران با کسب یک نتیجه تساوی مقابل نیجریه و دو شکست مقابل تیم‌های آرژانتین و بوسنی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند و با رقابت‌های جام جهانی 2014 خداحافظی کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کی روش ، قرارداد ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار