۱۰ مرداد قرارداد جدید کارلوس با ایران امضا می‌شود

طیق برنامه ریزی فدراسیون فوتبال اگر توافق نهایی با کی روش صورت گیرد قرارداد وی از مرداد آغاز می شود.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جلسه مشترک علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش برای تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی کشورمان امروز برگزار شد و طبق اعلام عباس ترابیان توافقات کلی صورت گرفته است و در جزئیات هنوز بحث خواهد شد.
 
طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال اگر مشکلی ایجاد نشود مراسم عقد قرارداد رسمی با کارلوس کی‌روش هم اول آگوست(10 مرداد) انجام خواهد شد.

خبرگزاری فارس: ترابیان: در مورد کلیات به توافق رسیدیم/ فقط چند نکته حقوقی باقی‌ مانده است


ترابیان:در مورد کلیات به توافق رسیدیم

 عباس ترابیان بعد از جلسه مشترک مسئولان فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش گفت: در مورد کلیات قرارداد به توافق رسیدیم و تنها چند موضوع کوچک باقی مانده است.دو سه نکته حقوقی مانده که باید بررسی کنیم و او جواب دهد.

وی تاکید کرد: در صورت توافق نهایی با کی روش و رفع موانع حقوقی وی از دهم مرداد کار خود را آغاز می کند.

کفاشیان:برای تمدید هیچ مشکل مالی نداریم

 علی کفاشیان پس از جلسه با کارلوس کی‌روش برای صحبت در مورد تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی اظهار داشت: ما پیش از این توافقات ضمنی داشتیم، این جلسه هم برای ادامه مذاکرات بود. هفته‌ آینده هم جلسه داریم. در مورد اردوها و مسابقات صحبت خواهیم کرد، موارد جزیی در قرارداد وجود دارد که قرار است اصلاح شود.



 
 
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مسائل مالی گفت: هیچ مشکل مالی برای تمدید قرارداد وجود ندارد. او پذیرفته است که دستیار ایرانی داشته باشد. ما معرفی می‌کنیم و در این مورد با یکدیگر به تفاهم می‌رسیم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه کی‌روش گفته برای جام ملت‌ها زمان زیادی از دست داده‌ایم، گفت: تیم ملی تازه از جام جهانی برگشته است. الان باید بنشینیم و برنامه تدارکاتی خوبی برای تیم ملی برنامه‌ریزی کنیم.


کی‌روش:شخصیتم طوری نیست که به منافع خودم فکر کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به  جلسه خود با کفاشیان گفت: ما در یک اتحاد جمعی باید به منافع تیم ملی فکر کنیم.

کارلوس کی‌روش در مورد تمدید قطعی قرارداد خود با فدراسیون فوتبال گفت:باید تلاش کنیم تا ابتدا در آینده دچار سو تفاهم ‌نشویم حسن نیت باعث می شود تا بدون دغدغه کار کنیم. برای من آسان تر بود اول به فکر منافع خودم باشم و به منافع تیم ملی فکر نکنم ولی در هیچ وقت در این مسیر حرکت نکردم و شخصیت کی‌روش این نیست. 


 
سرمربی تیم ملی ایران  ادامه داد: همیشه اولویت اول من تیم ملی ایران  بوده است و تقصیر من نیست مذاکرات دیر شروع شد.چیزی که من در ذهن دارم ساده است؛ بعد از جام جهانی توقعات بالا رفته و باید با تلاش بیشتر خواسته ها را بر آورده کنیم.
 
وی در مورد اینکه آیا مانع بزرگی برای بستن قرارداد وجود دارد اظهار داشت: هیج مانعی وجود ندارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۶:۵۰ ۳۰ تير ۱۳۹۳
مربیان داخلی توان جمع وجور کردن تیم ملی را ندارند والبته برای داخلی ها هم حاشیه درست میکنند وخودشان هم بجای کار وارد حواشی میشند البته زحمتکش وفنی نیستند
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۰:۰۲ ۲۸ تير ۱۳۹۳
نتیجه خوب مربی خوب می خواد، مربی بزرگ هم پول خوب میخواد... عاشقتیم کیروش...
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر
۲۱:۳۶ ۲۷ تير ۱۳۹۳
کی روش همان مردبا غیرتی بود که برای تیم ملی ایران دلسوزی کرد و با آبرومند از جام جهانی برگشت"از کفاشیان خواهش میکنیم هرچه زودتر قرارداد را تمدید کنند"
Iran (Islamic Republic of)
parham
۲۱:۲۸ ۲۷ تير ۱۳۹۳
چیکار میشه کرد ... پول مفته دیگه...
مزه کرده واسه بعضیا...
آخرین اخبار