بیداریان: با فعالیت اصولی بر فوتبال پایه، آینده تیم های ملی تضمین می شود

سرمربی تیم ملی زیر 13 سال معتقد است که با برپایی اردوهای مدون می توان بر روی استعدادهای فوتبال ایران کار کرد تا آینده تیم های ملی تضمین شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمود بیداریان-سرمربی تیم ملی زیر 13 سال گفت: همانطور که پیش از این اشاره کردم دو مرحله اردوی استعدادیابی را در آکادمی ملی فوتبال از روز پنجشنبه دوم مرداد ماه و با حضور 50 فوتبال آموز و در دو مرحله آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم برترین ها را گزینش و در نهایت آموزش فوتبال پایه را آغاز کنیم. در واقع این اتفاق کار نوپایی است که در حال انجام است.

وی افزود: زمانی که مدارس فوتبال کشور به طور دقیق و قانونمند فعال باشند، خانواده ها نیز با رغبت فرزندان خود را به مدارس فوتبال می فرستند و در نهایت می توان با آغاز کار پایه فوتبال، روند بازیکنان را رو به رشد قرار داد. این تیم در سال 2015 به عنوان نماینده ایران در فستیوال کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور خواهد داشت و قصد داریم تا بازیکنان مستعد و خوبی را تربیت کنیم.

بیداریان گفت: مطمئنا اگر برنامه مدون و اردوهای تدارکاتی خوبی از رده های پایه برگزار شود و استعدادیابی صحیح صورت بگیرد در چند سال آینده تیم های ما بدون دغدغه داشتن بازیکن می توانند برای رقابتهای مختلف خود را آماده کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، بیداریان ، پایه ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار