فیفا جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه را محکوم کرد

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا جنایات رژیم صهیونیستی در تجاوز نظامی به غزه را محکوم و خواستار توقف هر چه سریع‌تر آن شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، سپ بلاتر رئیس فیفا و جبرئیل رجوب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین در زوریخ و در حاشیه اجلاس کمیته بین‌المللی المپیک با یکدیگر دیدار کردند.

بلاتر در این دیدار از کشتارمردم غزه به دست صهیونیست‌ها ابراز تأسف کرده و گفت: امیدوار هستم هر چه زودتر صلح در این منطقه برقرار شود. من بسیار نگران وضعیت موجود در غزه هستم. جای بسی تأسف و تأثر است که تعدادی ورزشکار و فوتبالیست هم در میان کشته‌شدگان بودند. جامعه فوتبال در تمامی 64 بازی رقابت‌های جام جهانی پیام صلح را به تمام دنیا فرستاد. همه ما امیدوار به برقراری صلح پایدار در جهان و پایان خونریزی‌ها در غزه هستیم.

جبرئیل رجوب هم خاطرنشان ساخت: از تعهد فیفا برای حمایت از فوتبال فلسطین و توسعه آن تقدیر و تشکر می‌کنیم. همچنان باور داریم فوتبال باید پلی برای ارتباط میان مردم جهان باشد. از کشته‌ شدن مردم بی‌گناه غزه به شدت ناراحت اما به برقراری صلح در خاورمیانه خوش‌بین هستم./ذ

انتهای پیام/

برچسب ها: فیفا ، صهیونیست ها ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار