آلونسو از عملکرد رایکونن راضی نیست

فرناندو آلونسو بعد از گرندپری آلمان باز هم با حرف‌هایی سربسته هم تیمی خود را به دلیل عملکرد پایینش در رقابت‌ها سرزنش کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران آلونسو در حالی در گرندپری آلمان با دست پر به گاراژ فراری برگشت که سهم رایکونن از تقسیم امتیازات در این رقابت صفر بود. در جدول قهرمانی رانندگان هم آلونسو با ۹۷ امتیاز در رده چهارم حضور دارد و این در شرایطی است که رایکونن با ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم این جدول دیده می‌شود.

تیم فراری هم که ۱۱۷ امتیاز تا اینجای کار جمع آوری کرده در رقابت آخر نتوانست فشار بی امان تیم ویلیامز را تحمل کند و مجبور شد رده سومی را در جدول قهرمانی تیم‌ها به رقیبش واگذار کند.

آلونسو در مصاحبه با مارکا گفت: در رقابت قهرمانی با ویلیامز شکست خوردیم و جایگاهمان را در جدول از دست دادیم. باز هم فراری فقط با یک اتومبیل در گرندپری‌ها امتیاز کسب می‌کند. باید در این مورد پیشرفت کنیم.

این صحبت‌های آلونسو گرچه باعث شد بسیاری باور کنند او دوست دارند در آینده هم تیمی قوی‌تری داشته باشد، اما مارکو ماتیاچی مدیر تیم فراری این ادعاها را تکذیب کرد و گفت فراری سال‌ها راکونن را در تیم لازم دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آلونسو ، رایکونن ، گرندپری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.