مارکو ماتیاچی مدیر تیم فراری در پاسخ به باور افرادی که اعتقاد دارند رایکونن در ۲۰۱۵ راننده فراری نخواهد بود گفت ما کیمی را برای سال‌های آینده لازم داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در گرندپری آلمان تیم فراری رده سومی خود را به تیم ویلیامز در جدول رده‌بندی قهرمانی فصل باخت. بعد از رقابت، فرناندو آلونسو عنوان کرد به عنوان راننده فراری به تنهایی در رقابت‌ها برای تیمش امتیاز کسب می‌کند و همین صحبت‌های او، واکنش‌های بسیاری داشت.

بسیاری معتقدند آلونسو دوست دارد در ۲۰۱۵ راننده‌ای هم تیمی‌اش در تیم فراری باشد که توانایی رقابت بالایی داشته باشد.

ماتیاچی در اینباره گفت:این ورزش فوتبال نیست. در فرمول‌یک در مورد موقعیت‌ها باید بیشتر صحبت شود. بله، من هم دوست دارم نتایج بهتری کسب کنیم، اما کیمی راننده‌ای است که فراری به آن در ۲۰۱۵ نیاز دارد.

وی افزود:ما مانند سال‌های به او باور داریم. رایکونن یک قهرمان جهان است. الان جزئی از خانواده فراری است و در آینده هم همین نقش را خواهد داشت

او راننده‌ای کاملاً حرفه‌ای است. فراموش نکنیم که رایکونن با فراری به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کرد. در حال حاضر اعتماد به نفس خوبی دارد و این را هم می‌داند که باید عملکرد بهتری داشته باشد.

وی در آخر عنوان کرد:کیمی در رقابت‌ها فرناندو را جلوتر از خودش می‌بیند و این موقعیت بدی برای او است. خودش هم باور دارد که این وضعیت سخت است، اما همه ما به او کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فراری ، ماتیاچی ، آلونسو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار