نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی در ورزش 16 مهر ماه 1393 در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار می‌گردد.

محمد شریعت زاده رئیس حوزه ریاست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم تحقیقات وفناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در تاریخ 16 مهرماه سال جاری نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی در ورزش در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار می‌گردد. 

وی افزود: از جمله محورهای این همایش می‌توان به جایگاه و نقش مدیران، ورزشکاران و مربیان در توسعه اقتصاد مقاومتی، نقش ورزش در نهادینه سازی فرهنگ و ارزشهای اقتصاد مقاومتی، تبیین نقش ارزشهای اسلامی در توسعه اقتصاد مقاومتی در ورزش، و مصادیق، مزایا و موانع اقتصاد مقاومتی در ورزش و نمونه‌ها و الگوهای برتر اقتصاد مقاومتی در ورزش اشاره کرد. 

شریعت زاده تصریح کرد: در این نشست، اساتید و صاحبنظران مطرح ورزشی، همچون محمد احسانی، محمد خوش چهره، احمد دنیا مالی، امیدوار رضایی، محمد حسین رضوی، محمد رضا ساکت، حسین صادقی و سید مصطفی هاشمی طباء به ایراد سخنرانی در محورهای ذکر شده خواهند پرداخت.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.