به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از ام بی ای نیوز: راهاندازی یک کمپین توسط آژانس تبلیغاتی Publicis هلند به نام "من در حال حاضر مردهام” برای مشتری خود یعنی بنیاد بیماری ای ال اس هلند، سطح آگاهی افراد را تا مرز ۹۰% بالا برده و کمکهای مردمی را دو برابر کرده است.
اکنون زمان آن فرا رسیده تا این رویکرد مقابلهای یک گام به جلو پیش
برود. در این راستا، یک گروه از بیماران پیامهایی را در این کمپین ضبط
کردهاند که پس از مرگشان پخش میشود. طرح درخواستهای شخصی، تبلیغ برای
امور خیریه و اعطای کمکهای مالی، اموات را شبیه به فرشتگانی با ماموریت
تبلیغاتی کرده است.