انتشارات روایت فتح اقلام موجود خود را در بخش مقاومت و پایداری به عموم معرفی می‌کند.

 حسن علایی مدیر موسسه انتشارات روایت در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: انتشارات روایت فتح در راستای پاسداشت مقاومت اسلامی محصولات ادبی، سمعی و بصری و چند رسانه ای خود را در حوزه بین‌الملل، شعر مقاومت و محصولات چند رسانه‌ای به عموم علاقمندان معرفی می‌کند. 

وی در خصوص حوزه بین‌الملل گفت: در این بخش 27 عنوان با موضوع مقاومت موجود است که شامل 8 عنوان مرتبط به فلسطین، غزه و عراق، 6 عنوان مرتبط با حزب‌الله لبنان و حماس،‌7 عنوان با موضوع نقش رسانه‌ها در تحولات منطقه‌ای خاورمیانه،‌ 2 عنوان با موضوع تروریسم، 1 عنوان با موضوع صهیونیسم و اسرائیل که با نگرش مسلمانان و اسرائیل از نگاه صهیونیسم، 3 عنوان با موضوع آمریکا است. 

وی افزود: انتشارات روایت فتح همچنین در حوزه شعر مقاومت به جمع‌آوری اشعار و مقالات فارسی زبان و عرب زبان در این زمینه پرداخته است. برخی از این کتب خروجی 4 دوره کنگره شعر مقاومت است که انتشارات به برگزاری آن مبادرت ورزیده است. 

وی در خصوص بخش اسامی کتب افزود: 11 عنوان شامل "از گلستان به ابراهیم"، "کلمات در خط مقدم"،‌ "از مشرق بیداری"، "از پایداری تا پرواز بیداری کلمات"، "حنجره‌های بیدار"، "زخم‌های بی قرار"، "تفسیر طوفان ما از واژه‌ی فریاد"، "خندیدن با لبان زخمی" و "با واژه در سنگر" که مجموع مقالات(2) ؛ و "با جسدی تکه تکه لبخند بزن" که هر دو موضوع در دست چاپ است. 

وی خاطر نشان کرد: در قسمت مستندهای خارجی و داخلی بخش رسانه‌ای انتشارات روایت فتح7 محصول با موضوعات زیر موجود است. 

7 عنوان مرتبط با فلسطین و غزه، 5 عنوان با موضوع لبنان، حماس حزب‌الله، 2 عنوان با موضوع‌ آمریکا، و 3 عنوان با موضوع شبکه‌های جاسوسی در اختیار عموم قرار داده است. 

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.