ساری/

1200 سبد کالا بین مددجویان چالوس توزیع شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس از توزیع هزار و 200 سبد کالا در بین مددجویان کمیته امداد شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، ابراهیمی در جمع مسئولان شهرستان اظهار داشت: این عمل به منظور ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق و نوع‌دوستی و دستگیری از نیازمندان است.

وی از ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان دراین شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در هفت عنوان فعالیت تحت عناوین طرح‌های اکرام ایتام، محسنین، طاها، کوثر، شفاء، اطعام و افطار و مفتاح‌الجنه اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تجلیل از نخبگان فرهنگی، علمی و کارآفرینان برتر عضو این نهاد و زنان سرپرست خانوار پرداخت و افزود: این برنامه‌ها با همکاری صداو سیمای مازندران در قالب برنامه «در همین نزدیکی» و با حضور مسئولین استانی، شهرستانی، خیرین، حامیان طرح اکرام و جمع کثیری از مردم نوع‌دوست چالوس و کلاردشت اجرا شد که کمک‌های بسیار قابل توجهی از سوی خیرین و مردم برای نیازمندان جمع‌آوری شد.

وی تصریح کرد: همچنین بر اساس طرحی که در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس مطرح شد هر اداره ملزم به تهیه پنج سبد کالا به همراه پذیرش کفالت تعدادی از کودکان یتیم شدند.

ابراهیمی ادامه داد: طبق هماهنگی‌هایی که از سوی بخشداری مرکزی چالوس با شوراها و دهیاران روستاهای این منطقه انجام شد شوراها و دهیاران هر روستا باید نسبت به تهیه سبد کالا اقدام نموده و در بین نیازمندان همان روستا توزیع کنند./ز

برچسب ها: کالا ، سبد ، مددجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.