ایلام/

صدور مجوز ورود خودروهای عراقی به ایلام

استاندار ایلام از صدور مجوز ورود خودروهای عراقی به ایلام خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ محمد رضا مروارید با اعلام این خبر گفت: در دیدار با رئیس گمرکات کشور که اخیرا روی داد توافقات مناسبی صورت پذیرفت.
وی افزود: بر اساس مذاکرات صورت گرفته خودروهای عراقی از این پس می‌توانند در استان ایلام تردد داشته باشند و به مرکز استان نیز تردد کنند. در دیدار با رئیس گمرکات کشور برای افزایش امکانات و محوطه گمرک مرز مهران تأکید شد و وی قول مساعد داد که امکانات و تجهیزات گمرک مرز مهران را با توجه با بالا بودن سطح صادرات و مراودات ارزی افزایش دهد.
مروارید افزود: با توجه به بالا بودن سطح مبادلات اقتصادی و تجاری در مرز مهران افزایش امکانات و تجهیزات این مرز بسیار ضروری به نظر می‌رسد و این امر نیز سبب شد تا اعتباراتی برای افزایش سطح تجهیزات و امکانات گمرک مهران اختصاص یابد.
استاندار ایلام گفت: در این دیدار مقرر شد برای افزایش مبادلات اقتصادی و تسریع در روند ورود و خروج کالا از مرز مهران تمهیداتی اندیشیده شود.
مروارید همچنین با اشاره به صدور مجوز تردد خودروهای عراقی در استان ایلام خاطرنشان کرد: این امر می‌تواند در افزایش توریسیم در داخل استان و ورود اتباع عراقی به استان بسیار موثر باشد./س
 
 
 
 
 
برچسب ها: صدور ، مجوز ، خودرو عراقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.