مدیرعامل ستاد دیه استان آذربایجان شرقی گفت: ۱۸۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان که قرار است از محل کمک‌های مردم از زندان آزاد شوند تا فراهم شدن مقدمات کار در مرخصی بسر می‌برند و تا پایان ماه رمضان جمع‌آوری کمک‌های خیران ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام محرمی مدیرعامل ستاد دیه استان آذربایجان شرقی و دبیر برگزاری یازدهمین همایش گلریزان تبریز گفت: خیّران تبریزی بیش از ۲۸ میلیارد و ۶۴۷ میلیون و ۶۹۴ هزار ریال در این همایش کمک کردند.  
 
وی افزود: از این مبلغ هفت میلیارد و ۳۷۵ میلیون و ۶۹۴ هزار ریال وصول شده است و بقیه تعهد خیّران در حال وصول است.  
 
محرمی گفت: ۹ قطعه سکه تمام بهار آزادی، یک قطعه نیم بهار آزادی، سه عدد گوشواره و یک عدد گردنبند طلا، یک عدد تابلو فرش و مدال نقره قهرمانی وزنه برداری جوانان استان را از جمله هدایا و کمک‌های مردمی خیّران استان است که در جشن گلریزان تبریز جمع آوری شد.  
 
وی تصریح کرد: سال گذشته 15 میلیارد ریال تعهد شده بود که ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آن وصول شد.  
 
محرمی در پایان یادآور شد: ۱۸۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان که قرار است از محل کمک‌های مردم از زندان آزاد شوند تا فراهم شدن مقدمات کار در مرخصی بسر می‌برند تا پایان ماه رمضان جمع آوری کمک‌های خیّران ادامه دارد و در برخی شهرستان‌ها نیز گلریزان برگزار خواهد شد تا مبلغ اندک باقی مانده برای آزادی زندانیان تکمیل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار