جديدترين رده بندي جودوكاران جهان اعلام شد؛

صعود چشمگير جودوكار سبك وزن ايران/ قاسمي ن‍ژاد به رده 21 رسيد

جديدترين رده بندی جودوكاران از سوي فدراسیون جهانی اعلام شد و طي آن بيشتر جودوکاران ایران نسبت به جايگاه قبلي خود صعود کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، جديدترين رده بندی جودوكاران در ماه جولاي  از سوي  فدراسیون جهانی اعلام شد و طي آن در وزن 60- کیلوگرم احسان بهرامیان که موفق به کسب عنوان پنجمی رقابتهای جایزه بزرگ مغولستان شده بود با 62 امتیاز به رده 118 صعود کرد. بهرامیان در رده بندی ماه قبل در مکان 244 قرار داست.در همین وزن بهزاد وحدانی با 12 امتیاز با 4 پله سقوط در مکان 83 ایستاده است.
 
سعید ملایی در وزن 73- کیلوگرم با 228 امتیاز دو پله صعود کرد و در رديف 58 قرار گرفت. امیر قاسمی نژاد با کسب مدال برنز وزن 81- کیلوگرم جمع امتیازات خود را به عدد 618 رساند و با یک پله صعود به مکان بیست و یکم جهان رسید.

در وزن 90- کیلوگرم محمد جمالی که به دلیل مصدومیت مدتی از اردوهای تیم ملی دور بود با همان 100 امتیاز قبلی خود سه پله سقوط کرد و در مکان 96 قرار گرفت . جواد محجوب نماینده وزن 100-کیلوگرم تیم ملی کشورمان که در مغولستان نتیجه لازم را کسب نکرد با همان 966 امتیاز یک پله سقوط کرد و در خانه 13 ایستاد.

در وزن 100+ کیلوگرم نیز جعفر پهلوانی با روند رو به رشدی که طی ماههای قبل نشان داده با 70 امتیاز از مکان 132 به ردیف 92 صعود کرد.

در این رده بندی "تاکاتو" از ژاپن ، "چیبانا" از برزیل ، "دراکسیج" از اسلوونی ، "چرکشویلی" و "لیپارتیانی" از گرجستان ،"رپلاک" از جمهوری چک و "سیلوا" ازبرزیل در صدر بهترین های اوزان مختلف قرار دارند.

نکته مهم در این رده بندی سقوط "تدی رنر" بهترین سنگین وزن جهان است. این فرانسوی که تنها در مسابقات المپیک، جهانی ، قاره ای و گراند اسلم پاریس به روی تاتامی می رود در این رده بندی در مکان سوم ایستاده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، رنکینگ ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار