عضو تیم ملی جودو کشورمان: قول مدال نمیدهم ولی برای گرفتن بهترین مدال در اینچئون می‌جنگم.

 سعید ملایی عضو تیم ملی جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوها از لحاظ کیفی و از لحاظ اسکان و تغذیه شرایط بسیار خوبی دارد و انشاء ا... بتوانیم با این شرایط سختی که برای جودو به وجود آمده و با این تمرینات سختی که مربیان برای ما در نظر گرفتند نتیجه خوبی بگیریم و در بازیهای آسیایی ناکامی های قبلی جود را جبران کنیم.

وی در ادامه افزود:هوا گرم است و در ماه مبارک رمضان  قرار داریم در این شرایط تمرین کردن سخت است ولی باید بسازیم و روزه گرفتن برای ورزشکاران کار سختی نیست چون ما برای مسابقات کیلوهای زیادی را کم می کنیم خودش یک نوع روزه گرفتن است و بیشتر بچه ها روزه می گیرند و سختی آن را هم تحمل می‌کنند.

ملایی همچنین اظهار داشت: در مغولستان شرایط خوبی نداشتم و چون تازه از سربازی برگشتم و آمادگی  مسابقات آسیایی را نداشتم و آمده ام تا تمرین کنم و خودم را به آمادگی مطلوب برسانم و با توکل به خدا بهترین تمرینات را انجام بدهم تا بتوانم مزد زحمات مربیان و خودم را با بالا بردن پرچم کشورم در بازیهای آسیایی بدهم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من هیچ وقت قول مدال نمی‌دهم ولی می‌جنگم برای بهترین مدال و همیشه می‌جنگم تا مردم بهترین مسابقه را از من ببینند ولی برای بهترین مدال به اینچئون می‌روم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملایی ، اینچئون ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار