مشاور فنی تیم ملی جودو گفت: برنامه‌های تدارکاتی و برنامه تمرینی منظمی طراحی شده و در حال اجرا است که در آینده جواب می‌دهد.

عطا عباس نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بچه‌ها بعد از اینکه در مغولستان تلاش کردند و مسابقه‌های خوبی دادند به تهران بازگشتند و بلافاصله اردو شروع شده و نفرات هم پر بار هستند و نفرات اصلی هم جز همین نفرات هستند و بچه‌ها همگی برای اصلی و فیکس شدن تمرین می‌کنند و انگیزه بالاست و این نیست که بین بچه‌ها فرق گذاشته شود.
 
 مشاور فنی تیم ملی جودو کشورمان در خصوص نتایج تیم ملی افزود: نتایج را باید در سطح کسانی که آمدند و با آن‌ها مسابقه دادند مقایسه کنیم. در مسابقات اخیر حریف‌های بچه‌ها ما همه یا قهرمان المپیک بودند یا قهرمان جهان و من فکر می‌کنم که بیش از این بچه‌ها جوان انتظار داریم و توقع ما از آن‌ها بالاست. بچه‌ها حریفان عنوان داری داشتند و حریفانشان از خودشان خیلی قوی تر و بهتر بودند. به هر حال فکر می‌کنم که این روند در آینده جوابگو است و برنامه‌های تدارکاتی خوبی برای آن ها برنامه ریزی شده و برای 2 ماه آینده هم برنامه‌ی تمرینی منظمی طراحی شده و در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: همه دست به دست هم داده‌اند تا در بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی بگیریم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار