تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران با برتری 3 بر یک مقابل پرتغال به مرحله نیمه نهایی چهاردهمین دوره رقابتهای فوتسال قهرمانی دانشجویان جهان صعود کرد .

علیرضا پهلوان سرپرست تیم فوتسال دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت : تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات چهاردهمین دوره فوتسال دانشجویان جهان ، جمعه شب با شکست تیم پرتغال به جمع 4 تیم برتر رقابت ها صعود کردند.  

وی افزود :در این دیدار که در شهر  آنته کوئه  مالاگا برگزار شد، تیم فوتسال کشورمان مقابل تیم اول گروه D پرتغال قرار گرفت و توانست با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه یابد.  

پهلوان تصریح کرد : تیم دانشجویان کشورمان در این دیدار  با گلزنی بهروز جعفری 2 گل و مسلم رستمی ها یک گل به پیروزی رسید، همچنین در دیگر دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی، تیم های روسیه، برزیل و بلاروس به ترتیب با برتری مقابل تیم های جمهوری چک، تایلند و اسپانیا راهی مرحله نیمه نهایی شدند .  

وی خاطرنشان کرد : به این ترتیب، تیم فوتسال دانشجویان ایران دیشب  (شنبه) برای صعود به دیدار نهایی رو در روی تیم روسیه قرار می گیرد و در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم های برزیل و بلاروس به مصاف یکدیگر می روند .  


انتهای پیام/
 

برچسب ها: فوتسال ، دانشجویان ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار