"موسی ابومرزوق" معاون رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد این جنبش هیچ تماسی با دولت قاهره ندارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین،  معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش  حماس در مصاحبه با این شبکه اعلام کرد این جنبش هیچ تماسی با دولت قاهره ندارد. 

"موسی ابومرزوق" ادامه داد: هیچ کانال دیپلماتیکی به جز مصر، آمریکا و اسرائیل نمی تواند آتش بس در نوار غزه برقرار کند. 

وی افزود: همه طرف ها درباره ایفای نقش مصر برای آتش بس در نوار غزه اتفاق نظر دارند. هیچ تماسی با طرف مصری وجود ندارد و جنبش حماس به منظور متوقف کردن آتش بس آمادگی دارد گفتگوی مستقیم انجام دهد. 

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد اشغال نوار غزه را به ادامه اعمال تحریم های ظالمانه رژیم صهیونیستی ترجیح می دهیم.

وی همچنین گفت :" محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان ابتدا طرح پیشنهادی مصر را برای توقف حملات به نوار غزه می پذیرد و می خواهد آتش بس بین اسرائیل و گروههای مبارز فلسطینی برگزار شود و پس از آن برای گفتگو با مقامات مصری درباره شروط گروههای فلسطینی به مصرمی رود ".

ابو مرزوق ادامه داد  مقاومت فلسطین با طرح اتش بس مخالفند زیرا این طرح فقط به نفع رژیم صهیونیستی است و خواسته های این رژیم محقق می سازد.

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس افزود آتش بس در مقابل آتش بس در واقع اجرای کامل شرط های "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی و پیروزی برای او است و ما هم شرط های داریم که باید در طرح آتش بس لحاظ شود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار