نمایش موزیکال «روانی آمریکایی» براساس فیلم محبوبی به همین نام در آف-برادوی روی صحنه می‌رود.

 به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، «روانی آمریکایی» موزیکالی جنایی است که برای اولین بار سال گذشته در لندن اجرا شد و قرار است بهار 2015 در آف-برادوی در سالن سکند استیج روی صحنه برود.
 
هنوز بازیگران اجرای آمریکای این نمایش مشخص نیست. سال پیش در اجرای لندن مت اسمیت، بازیگری که تازه با بازی در نقش دکتر هو در سریالی به همین نام خداحافظی کرده بود، نقش قاتل روانی نمایش را بازی کرد.
 
«روانی آمریکایی» رمانی نوشته برت ایستن الیس است که سال 1991 منتشر شد، در سال 2000 براساس این رمان جنجالی فیلمی به همین نام با بازی کریستین بیل ساخته شد. فیلمی که موجب شهرت بیل، چند سال پیش از بازی در نقش بتمن در فیلم‌های کریستوفر نولان شد.
 
این رمان این روزها جدا از دنیای تئاتر، علاقه اهالی تلویزیون را هم به خودش جلب کرده و قرار است دنباله آن به صورت سریال در شبکه اف‌ایکس تولید شود.
 
«روانی آمریکایی» ماجرای پاتریک بیتمن، جوانی ثروتمند در روزهای شکوفایی وال استریت در دهه 1980 است. اما پول و ثروت برای بیتمن کافی نیست و او سعی می‌کند با قتل و جنایت خود را آرام کند.
 
نمایشنامه را روبروتو آگیره-ساکاسای معروف نوشته که برای نمایشنامه‌های «کری» و «گلی» شهرت دارد و همچنین نسخه موزیکال «اسپایدرمن: تاریکی را خاموش کن» را نوشته است.
 
موسیقی این نمایش را دانکن شیک می‌نویسد که برای «بیداری بهاره» برنده جایزه تونی شده است. کارگردان این اجرا هم روپرد گولد است که با اجرای «مکبث» به شهرت رسید.
 
پیش‌نمایش‌های «روانی آمریکایی» ماه فوریه 2015 شروع می‌شود و افتتاحیه رسمی آن در ماه مارس است.
 
منبع: ورایتی / 14 ژوئیه


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار