این روزها لاغری در جامعه به عنوان (مد) در میان افراد رایج شده است، این در حالی است که برخی افراد با روش‌های نامناسب اقدام به لاغری می‌کنند.

تیرنگ نیستانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی درگفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ، گفت: برای کاهش وزن به جز رعایت رژیم صحیح و ورزش هیچ راه حلی وجود ندارد.
گاهی اوقات افراد برای جلوگیری از چاق شدن روش بالون گذاری را برمی‌گزینند که این روش یکی از روش‌های بی‌جواب برای جلوگیری از چاقی است.

وی افزود: مصرف قرص‌های لاغری گیاهی تاثیری در لاغری افراد ندارد، زیرا به تازگی در این قرص‌ها از مواد مخدر از نوع آمفیتامین که برای افراد ایجاد وابستگی شدید می‌کند و در کنار آن بی‌اشتهایی، افسردگی، ضعف، گیجی را برای افراد مصرف کننده رقم خواهد زد.

وی اذعان داشت: هیچ قرص و داروی لاغری بدون اجازه و مجوز نباید به افراد توصیه شود و اگر فرد تصمیم به مصرف این قرص‌هاگرفت باید زیرنظر پزشک معالج و متخصص صورت گیرد.

وی توصیه کرد: هیچ دارو و قرص لاغری مانند رژیم غذایی مناسب و ورزش صحیح تاثیری در لاغری افراد ندارد، لذا توصیه می شود با رعایت رژیم غذایی صحیح و ورزش می‌توان ایده آل‌ترین وزن را به دست آورد.


انتهای‌پیام/

برچسب ها: لاغری ، دارو ، ورزش ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار