رییس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته پرداخت.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تردد موتور سیکلت تا ساعت 24 روز شنبه در محورهای هراز، فیروز کوه، کرج چالوس، قزوین رشت، تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به این که تردد انواع تریلر و کامیون‌ها از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است ، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 17:30 الی 24 روز جمعه با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد(دزبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود و هم چنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14الی 24 روز شنبه از میدان امیر کبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

حمیدی همچنین اظهار داشت: در محور هراز علاوه بر این که تردد کلیه تریلرهای ممنوع است، تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها نیز به جز عاملین مواد سوختی و فاصد شدنی از ساعت 6الی 24 روزهای جمعه و شنبه از محوز هراز ممنوع است.

وی اضافه کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 14الی 24 روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 16الی 24 از آب‌اسک به رودهن به صورت یک طرفه  است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در پایان در خصوص محور فیروز کوه خاطرنشان کرد: تردد کلیه تریلرهای به جز حاملین مواد سوختی و فاصد شدنی از ساعت 6الی 24 روزها ی جمعه و شنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

*ترافیک پر حجم و روان در محور کرج - چالوس

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون بار ترافیکی در محور کرج- چالوس بصورت پر حجم و روان  است که با اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چند ساعت آینده و یک طرفه شدن این محور از کرج به سمت مرزن آباد بار ترافیکی کاهش و روان خواهد شد.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک تهران  در ادامه افزود: محور شهداد به نهبندان و قم به گرمسار کماکان مسدود است.

وی در پایان با اشاره به وضعیت جوی خاطرنشان کرد: در تمام محورها محورهای مواصلاتی جوی آرام گزارش شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، شهر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار