معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19، از احداث کندروی بزرگراه آیت الله سعیدی در این منطقه خبر داد.

 رضا زلفی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: احداث کندروی آیت‌الله سعیدی واقع در محدوده منطقه 19 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سلامت ایمنی، امنیت و رفاه حال شهروندان، کاهش سوانح رانندگی،‌کاهش سرعت خودروها و کاهش ترافیک در سال 93 در دست اجرا است.

زلفی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه 19 به منظور احداث کندروی آیت‌الله سعیدی و ایمن‌سازی این بزرگراه به صورت مستمر در آماده‌باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: احداث کندروی آیت‌الله سعیدی واقع در محدوده منطقه 19،‌ آماده‌باش اکیپ‌های اجرایی فنی،‌ عمران و ترافیک منطقه 19، ایمن‌سازی بزرگراه آیت‌الله عیدی از اقدامات اجرایی این طرح است.

زلفی خاطرنشان کرد: اصلاح هندسی لاین عبوری مسیر شرق به غرب آزادگان، اصلاح هندسی پل اخلاقی و ضلع غربی بزرگراه شهید هاشمی، اتصال مسیرهای 5گانه منطقه 19،‌ راه‌‌اندازی ایستگاه‌های مهران، عبدل‌آباد و نعمت‌آباد تا پایان سال 93 از اقدامات شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام /
برچسب ها: کندرو ، احداث ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار