رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از ثبت نام در این دوره مسابقات ملی مهارت ویژه معلولان از 25 تیرماه تا 6 مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران کوروش پرند رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خصوص برگزرای اولین دوره مسابقات ملی مهارت ویژه معلولان گفت: به منظور کشف استعدادهای حرفه‌ای در میان افراد معلول در کشور و هم چنین در ابتدای شکوفایی مهارت‌های این افراد و ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت ‌آموزی در میان این قشر اولین دوره مسابقات ملی مهارت از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور هم زمان با مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی در ادامه با تأکید به اینکه مسابقات مذکور با همکاری سازمان بهزیستی کشور صورت می‌گیرد تصریح کرد: زمان ثبت نام متقاضیان این مسابقات از 25 تیرماه سال جاری تا تاریخ 6 مردادماه سال جاری خواهد بود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه با سایت advari.irantvto.ir نسبت به ثبت نامه خود اقدام کنند. 

 رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: مرحله استانی این مسابقات به صورت آزمون کتبی در تاریخ 17 مردادماه و مرحله کشوری آن نیز به صورت آزمون عملی از تاریخ 9 شهریور ماه تا 12 شهریورماه برگزار خواهد شد.
برچسب ها: برگزار ، مهارت ، علولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار