مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در جریان جشن رمضان 717 نفر از ایتام استان قزوین دارای سرپرست شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

هدایت‌الله صفری ظهر اظهار کرد: جشن رمضان در سال جاری از هفتمین روز این ماه پر عظمت با رویکرد ارتقای فکری و فرهنگی خانواده‌ها فعالیت کرده است.

وی با اشاره به دایر شدن 45 غرفه عرصه‌های مختلف اشتغال از سوی جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی در جریان برپایی جشن رمضان عنوان کرد: توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از اهدافی است که به طور جدی به دنبال آن هستیم و در واقع رشد و ارتقای استعدادهای مستضعفان از سیاست‌های تشکیل این نهاد است.

صفری ضمن قدردانی از تعامل مناسب تمام دستگاه‌های اجرایی، برپایی غرفه‌های عرضه محصولات مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سرای سعدالسلطنه را امتیاز بزرگی خواند که در معرفی توانمندی‌های این قشر از جامعه نقش مؤثری ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه محصولات تولیدی مددجویان تحت پوشش که به کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) دارای شغل و کارآفرین شده‌اند در معرض دید عموم قرار گرفته و به فروش رسانده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین هزینه کارآفرینی هرکدام از افراد تحت پوشش را به طور میانگین 10 میلیون تومان خواند و یادآور شد: وام‌های اشتغال‌زایی اعطا شده با اقساط مناسبی در اختیار جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: هر کدام از طرح‌های اشتغال‌زایی در صنوف مختلف تولیدی، خدماتی و فنی با بهره بردن از 2 الی 10 نفر مبلغ قابل توجهی را ماهیانه در اختیار آنان می‌گذارد که مصداق بارزی از روند رو به رشد کمیته امداد در راستای سوق دادن افراد تحت پوشش خود، توانمندسازی و خودکفایی آنان استز/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.