مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: خدمات‌رسانی رایگان شب تا صبح مترو در لیالی قدر ، راه‌اندازی مراکز مشاوره و ازدواج تا ابتدای پاییز/ مشکلات بر سر همسریابی همچنان وجود دارد ، اجرای رومینگ ملی مقدمه اجرای طرح جابجایی شماره بین اپراتور/ ورود نسل سوم تلفن همراه تا نیمه دوم سال جاری و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:ا

جرای رومینگ ملی مقدمه اجرای طرح جابجایی شماره بین اپراتور/ ورود نسل سوم تلفن همراه تا نیمه دوم سال جاری

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/24/2433443_529.jpg

 وزیر ارتباطات گفت: رومینگ ملی مقدمه‌ای برای قدم بعدی یعنی طرح ترابرد پذیری است به این معنی که امکان تغییر اپراتور با حفظ شماره تلفن همراه وجود داشته باشد و ما برای اجرای این موضوع جدی هستیم.

نصب دوربین‌های مداربسته در مهد کودک‌های یک و دو ستاره
 الوند از نصب دوربین‌های مداربسته در مهدهای یک و دو ستاره خبر د اد وگفت: امیدواریم بتوانیم تمام مهدهای کودک را در سال آینده ملزم نماییم تا برای رتبه بندی خود دوربین مداربسته نصب نمایند.

راه‌اندازی مراکز مشاوره و ازدواج تا ابتدای پاییز/ مشکلات بر سر همسریابی همچنان وجود دارد
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از افتتاح و راه‌اندازی مراکز ملی مشاوره و ازدواج با شرایط دریافت مجوز، تاهل و علاقه‌مندی مدیران مسئول در هفته ملی ازدواج خبر داد.

150 هزار نفر از پرسنل مهد کودک‌ها در سطح کشور تحصیلکرده هستند
 نشست خبری نظارت بر مهد کودک‌ها صبح امروز با حضور معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور و مدیر عامل توسعه کانون‌های مهدهای کشور و مدیر کل اداره کودکان بهزیستی در سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

خدمات‌رسانی رایگان شب تا صبح مترو در لیالی قدر
مديرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از خدمات رساني 24 ساعته و رايگان مترو تهران در ليالي قدر خبر داد.

تونل هاي سرد پذيراي حاجيان خانه خدا
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از برپايي و راه اندازي تونل هاي سرد براي زائران تمتع امسال در منطقه منا و عرفات خبر داد .

نیاز شهر تهران به بیش از 9هزار کیلومتر شبکه فاضلاب

 شهر تهران به بیش از 9 هزار کیلومتر شبکه فاضلاب نیاز دارد که در 18 سال گذشته که کارشبکه فاضلاب شهر تهران شروع شده تنها 5 کیلومتر از این شبکه احداث شده است.

حضور پررنگ پليس در شبهاي ليالي قدر
رييس پليس پيشگيري نيروي انتظامي از حضور پر رنگ پليس به منظور برقراري نظم و امنيت در شبهاي ليالي قدر خبرداد.

تشکیل 1858 پرونده گرانفروشي و تخلف در ایام ماه مبارک رمضان
مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت، از تشکیل 1858 پرونده تخلف به ارزش بیش از 10میلیارد ریال درایام ماه مبارک رمضان خبرداد.

احداث بوستان ویژه معلولان و نابینایان
 به منظور تحقق حقوق شهروندی معلولان و نابینایان و افزایش سطح بهره گیری آن‌ها از امکانات شهری بویژه بوستانها و فضای سبز پیشنهاد می‌شود شهرداریی بوستانی را برای این منظور احداث کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار